2012年9月9日 星期日

幼稚園開學日(八)女校男生


今年學校嚟左位新老師,啱啱IVE畢業,令今年開學週更加熱鬧,因為佢係開校以來第一位男老師!

幼稚園老師一向女多男少,所以呢位男老師好似中學既女校男生一樣受歡迎。小朋友鍾意黏住大哥哥,男孩子鍾意扯佢衫尾踩佢對鞋,女孩子鍾意用崇拜既眼神望實佢;老師鍾意教小師弟,連家長都鍾意問男老師自己小朋友既情況,搞到佢拍檔(即另一位班主任)坐冷板凳。偏偏呢位男老師異常怕醜,同家長講解時會面紅,被多過一個家長圍住更加 Ai…Ai…Ai 咁疾哂,經常要拍檔救駕。

最搞笑係K3呢兩位班主任,一位係男老師,另一位係姓藍既女老師。小朋友發現左,就不斷圍住兩位班主任,笑佢地「你係藍老師?你又係男老師?有兩個藍/男老師,嘩哈哈!」咁樣編班,我懷疑校長係特登既。

4 則留言:

  1. 好好睇的分享, 我仔2 歲, N 班
    很多事情都唔清楚, 問太多又怕做怪獸..
    睇你個BLOG 可以知多D~ 無人留言, 但有人睇架~
    哇哈哈哈~~ 加油~

    回覆刪除
  2. 凌蛋老師,我兩個星期前認識你,好鍾意睇你個Blog!日日都上嚟望吓睇吓有無新文章^^
    我個仔都係剛返N班!我仲介紹咗你個blog比D媽媽朋友!

    回覆刪除
  3. 多謝大家支持,我會努力寫架啦,不過日日update就應該唔得啦,希望可以keep到每個禮拜一兩篇。

    回覆刪除
  4. Hello,我係第二嗰個匿名者,我再回應你先。
    凌蛋老師,唔趕呀!唔好日日一篇!正所謂「慢功出細貨」!係我自己心急日日上嚟update啫!哈哈哈。

    回覆刪除