2012年9月12日 星期三

幼稚園開學日(九)細仔唔瞓覺


踏入開學第三週,細仔(N1班)開始要返全日,最難過既環節就係「瞓晏覺」。為左令小朋友可以喺陌生環境下瞓覺,會暫時容許佢地攬住心愛玩具一齊瞓,但係幫助唔大。除左小部分一副天榻落黎都唔關我事既小朋友一掂張床就瞓,其餘既有D眼濕濕望住天花板細細聲叫媽咪媽咪,有D同自己玩具講「好快好快媽媽就黎接你」繼續催眠自己,仲有小部分堅持只係坐喺床邊唔肯瞓低。

最驚既一次,夠鐘叫小朋友起身時,突然有個K1女孩子大聲喊「老師,我睇唔到野,老師我睇唔到嘢,好驚呀!」嚇到我即刻抱佢落床,睇下係咪有昆蟲爬左入眼。佢繼續大聲喊仲不斷捽眼,我拉開佢對手,見唔到紅腫,睇多一陣終於明白點解佢睇唔到野。於是同佢講「請-你-掹-大-對-眼-丫」。然後,佢以慢動作掹大對眼,得左!呢位小朋友一定係發左個好奇怪既夢,奇怪到以為自己盲左。

1 則留言:

  1. 我估我仔係呢隻: D眼濕濕望住天花板細細聲叫媽咪媽咪...
    佢開始係學校NAP, 半夜都喊~~ 都唔知關唔關事...
    佢今年N1~

    回覆刪除