2012年9月19日 星期三

幼稚園生活(一)驚師日


每年九月敬師日,校長都會派發空白感謝咭俾小朋友,如果佢地或者家長有嘢想多謝老師,可以寫喺咭上送俾老師。有D小朋友亦會送自己畫既畫,或者零食俾老師。

今年有小朋友送左一個小錦囊俾我同我拍檔,入面有張硬硬地既紙,我地以為係小朋友畫既畫,或者摺紙之類,所以多謝完就放左喺櫃上面。直至午飯時間,我地打開小錦囊,發現入面竟然係一張伍佰蚊紙!嘩,做老師咁耐第一次敬師日收到錢,嚇到我同拍檔即刻衝入校長室。到家長接放學時,校長即刻邀請家長入校長室歸還呢一千蚊,原來係家長深圳既同鄉同佢講,敬師日記要送大禮,小朋友先會食得飽著得暖。其他班老師知道左,話我地呢D係碎料,仲俾左網上一張小學生攞住兩個GUCCI紙袋返學既相我地睇,話喺內地做幼稚園老師,唔止有錢收,仲可以免費去國外旅行。

突然諗番起,之前喺天水圍做替工,都有一位喺深圳開餐館既家長邀請全校老師上深圳按摩食飯全包宴。校長話只要唔帶走禮物同錢就唔算犯法,不知真定假呢?

沒有留言:

張貼留言