2012年9月3日 星期一

幼稚園開學日(六)分段開學


踏入分段開學第二週,第一週係N1仔,第二週就係K1-K3,即係話今日全校學生都返齊,可以想像今朝學校有幾熱鬧(嘈)!

有家長覺得唔公平(尤其K1插班生),大家都剩係交九月學費,點解N1班可以八月尾返多一個禮拜咁著數。其實老師都好希望放埋八月最尾果個禮拜既暑假,但無辦法,N1班第一次返學需要大量人手照顧,雖然每日只係返短短幾個鐘,但幾乎要全校總動員。頭兩日容許家長陪伴,變相照顧多一倍人,因為家長唔熟地方都會行錯路,亦會有好多問題想問老師。。

今日見番上年教既N1,即係今年升K1既小朋友,個個返黎見番同學仔都好開心。諗住過去打個招呼,點之有個小朋友問:「你係邊個?」教足佢無一年都有十個月,過左暑假連我係邊個都唔認得!我唔憤氣,於是問佢「我係咩老師呀?」,結果佢好乖咁叫我「咩老師」,激死!


3 則留言:

  1. 凌蛋老師,我個仔黎緊入N班呀,我超興奮,哈哈
    我仔學校都會俾家長陪返學,我想問下,作為老師,你覺得家長果日點樣做,可以配合到老師呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,看來爸媽比小朋友更興奮呢!
      開學日每間幼兒園的安排都有少許不同,有些讓爸媽陪坐凳仔,有些安排爸媽坐班房最後。爸媽要做的,是讓小朋友感覺到有安全後盾,安心探索新環境。爸媽可以幫他看看有哪些友善的小朋友想和他玩,協助他完成老師的指示,他哭的時候給他來個愛的抱抱就行了。

      刪除
    2. 多謝你的意見, 我個仔係細仔, 要到10月先有得返, 好期待佢會點樣面對自己的新生活, 呵呵

      刪除