2012年8月28日 星期二

幼稚園開學日(三)逃走


今年開學又見到一個奇觀,就係當老師帶住十個八個小朋友由課室行去廁所時,有幾個小朋友突然離隊衝去大門口。佢地以為一去到門口,就會有人接返屋企,但佢地無喊,剩係好冷靜咁行動。無論玩緊玩具既,食緊茶點既,做緊體操既,突然心血來潮,完全毫無先兆,話跑就跑。一個跑,第二個唔知咩事跟住跑,第三個博亂又跟埋跑,搞到老師leihei。結果當然係發現玻璃門上鎖,門外人影都無隻,唯有乖乖跟校長返課室。

放工睇報紙,發現北角一間樓上幼兒園,有個小朋友由窗逃走到離地7米既簷,仲當喺遊樂場咁跑黎跑去,仲伸個頭望落街,嚇到路人報警,貨車司機就爬上車頂想接佢。到保安打電話俾校長,先知少左個學生,好彩最終都有驚無險。不過幼兒園唔裝窗花,實在少見。


東方日報新聞轉載:
http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20120828/00176_008.html
 

沒有留言:

張貼留言