2012年8月26日 星期日

幼稚園開學日(二)兩歲返學咁陰公!


開學日經常聽到呢句說話,而講話既人通常都七情上面,令聽果個都覺得自己真係好陰公,就算唔明「陰公」點解,都會覺得今次死梗啦,呢到一定好多壞人令我生不如死。更甚既係,通常「陰公」完仲會有下一句:「咁陰公不如婆婆/嫲嫲而家就帶你走,去麥當當食薯條好唔好?」唔係性別歧視,但通常爺爺/公公都係理性D既。

所以,開學日請家長儘量自己帶仔女返學,因為婆婆嫲嫲對住喊哂既孫仔孫女係即時投降既。喺佢地心目中,喺屋企開住冷氣睇住電視有工人照顧做少爺小姐先係最幸福既,無端端兩歲人仔俾爸媽逼返學讀書寫字俾老師鬧俾同學蝦實在太陰公。佢無諗過,朝九晚五對住冷冰冰既電視,仲要學睇工人姐姐面色仲陰公。返學起碼可以有一班小朋友陪住一齊聽故事唱歌做體操食茶點,雖然大家相處時可能會有爭拗。

下次再聽到「兩歲返學咁陰公!」,你會點答?


沒有留言:

張貼留言